ח"כ גוטליב: "זו שערורייה שהליכי חקיקה נעשים במחשכים"

אסתי פלד 2 Comment on ח"כ גוטליב: "זו שערורייה שהליכי חקיקה נעשים במחשכים"

ח"כ טלי גוטליב בראיון ל'קול חי': "אני אמרתי שאין סיכוי שההפגנות תפסקנה. כי לא מעניין אותם הרפורמה אלא למוטט את שלטון הימין. ההידברות שנעשית בבית הנשיא זאת שערוריה. מותר לי למתוח ביקורת על נתניהו"

בית הנשיא צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה" ומתחה ביקורת על ראש הממשלה נתניהו על רקע עצירת חקיקת הרפורמה המשפטית. "צעד שגוי מאוד".

"מלכתחילה הליכוד היה המבוגר האחראי", אמרה גוטליב. "כי נתניהו לקח צעד אחורה בכניעה חד צדדית, והחליט שהוא מעדיף את החוסן החברתי והחוסן הלאומי על פני סיום הרפורמה".

"אני אמרתי שאין סיכוי שההפגנות תפסקנה. כי לא מעניין אותם הרפורמה אלא למוטט את שלטון הימין". היא תקפה: "ההידברות שנעשית בבית הנשיא זאת שערורייה, שהליכי חקיקה נעשים במחשכים. מותר לי למתוח ביקורת על נתניהו".

לדבריה: "אף אחד לא שם לי חרב על הצוואר. אני רוצה בוועדה למינוי שופטים רוב. גם יריב לוין ועוד ח"כ מהליכוד בדעה שלי, שאנחנו צריכים לקחת שליטה".

על היועמ"שית: "היינו מזמן צריכים לפטר את מיארה. היא מינוי פוליטי של גדעון סער.  אני לא יכולה לפטר אותה כי אני רק חברת כנסת. הנשיא בדימוס גרוניס אמר שאסור למנות אותה. יד רוחצת יד – מזוז ממליץ עליה ואח"כ היא ממליצה עליו להשאיר אותו בוועדה למינוי בכירים".

עוד הוסיפה גוטליב: "יש לנו עסק עם שמאל מופקר שלא אכפת לו שתמות נפשו עם פלישתים, והמדינה הזאת תחרב, ובלבד שהימין ונתניהו לא יהיו בשלטון. אם חסן נסראללה קורא לנו חלשים, מפולגים, ושזה זה הזמן לזנב בנו, אנחנו פגענו בעצמנו. השמאל פגע בחוסן הלאומי שלנו בערך שנקרא נראות לאומית, בעיני אומות העולם ובעיקר בעיני אויבינו. אז הרשו לי לבוז להם".

"מה שלא נראה לי אני אומרת", הבהירה. "הכנתי את החקיקה בוועדת חוקה, ואני מתכוונת לקחת את השליטה משופטי העליון. ואם נתניהו לא יקדם את החקיקה זה צעד שגוי מאד. כשיש לנו אדם חסר אחריות כמו יאיר לפיד שאומר שלא מגיע לטקס יום הזיכרון. אז אין לי עם מי להגיע להידברות".

גוטליב הדפה את הטענות לפגיעה בכלכלה: "כלכלת ישראל חזקה ויציבה. אנחנו לא זקוקים לדירוג אשראי כי אין לנו חובות בחוץ. ולהיפך אנחנו מלווים".

על חוק הגיוס: "בג"צ הכריח אותנו לחוקק את חוק הגיוס. החברה החרדית אין לה מערך דוברות אבל היא חברה שכל כך נותנת. ורב הדומה על השונה ורב המקשר על המפלג".

גוטליב התייחסה גם לחוק החמץ: "אני קידמתי את חוק החמץ בתור חוזרת בשאלה, כי צריך להראות לבג"ץ לא להתערב בסוגייה בלתי שפיטה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    טלי גוטליב, השערורייה הכי גדולה היא שמשהי כמוך נבחקה לכנסת. את בושה וכלימה לא רק לכנסת אלא לעם ולמדינה. אם נותר בך מעט כבוד תעלמי מהחיים הפוליטיים.

  2. 1

    לא במחשכים אלא בלי התערבותך כדי שאת ודומיך לא יפריעו להגיע לתוצאה טובה לכלל עם ישראל ושיחזיק הרבה זמן. עצה בחינם תרגיעי על תירי לכל הכיוונים ובכל הנושאים שיברך אותך האל ואת כל ישראל